پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۵

اجرای دومین مرحله طرح «سفیران رضوان» در مشهد توسط خادمان رضوی

دومین مرحله طرح «سفیران رضوان» در مدارس دخترانه مشهد به همت خادمان و خادمیاران رضوی در حال برگزاری است. 

زهرا قاسمی رئیس اداره انتظامات خواهران آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، با اشاره به جزئیات اجرای این طرح در مدارس حاشیه شهر و کم برخوردار مشهد گفت: همزمان با ایام فاطمیه و همچنین شهادت سردار سلیمانی و رحلت حضرت ام البنین (س) جمعی از خادمان و خادمیاران با حضور در دبیرستان دخترانه فضه در منطقه سیدی مشهد برنامه‌های متعددی به مناسبت این ایام برگزار کردند.
وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد شور و شوق زیارت در دانش‌آموزان و همچنین شناخت سیره حضرت رضا(ع) عنوان کرد و افزود: این دومین دبیرستانی است که خادمان رضوی در آن حضور یافتند و حال و هوای معنوی را برای دانش‌آموزان و معلمان این مدارس به ارمغان ‌بردند.
قاسمی ادامه داد: اجرای برنامه در جهت نکوداشت شهید سلیمانی، انجام مسابقه با موضوع آداب زیارت و همچنین توزیع متبرکات و پرچم‌گردانی پرچم متبرک گنبد مطهر رضوی از بخش‌های دیگر این مراسم بود. 
رئیس اداره انتظامات خواهران آستان قدس رضوی اضافه کرد: این طرح تاکنون با استقبال دانش‌آموزان مواجه شده که همین امر انگیزه مضاعفی در خادمان ایجاد کرده تا در آینده این اقدام تداوم داشته باشد.
قاسمی گفت: همچنین در ایام شهادت شهید سلیمانی، هدایای متبرکی توسط خادمان خواهر تهیه و به کودکان زائر در حرم مطهر رضوی اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی