پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۳

برگزاری مراسم باشکوه شهادت حاج قاسم/ مهمان شدن شهید ۱۷ ساله تا تبرک جویی به پرچم رضوی

مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ عصر امروز سه‌شنبه، مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان دولتی و نظامی، مردم شهیدپرور کرج و خادمیاران آستان قدس رضوی نیز در آن حضور داشتند، پرچم متبرک آستان شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در میان مهمانان گردانده شده و همه به آستان مقدس آن حضرت تبرک و توسل جستند.

خادمیاران و حاملان پرچم متبرک آستان قدس رضوی استان البرز همراه با دود اسپند و قرائت صلوات خاصه امام مهربانی‌ها در مراسم حاضر شدند، در حالی که پیکر مطهر یک شهید گمنام ۱۷ ساله از خاک متبرک شلمچه مهمان این مراسم با شکوه شد و چشم‌های مهمانان با درد هجران سردار دل ها، دلتنگی حرم علی ابن موسی الرضا(ع) و برای این شهید جوان گمنام باریدن گرفت.

در این برنامه پس از قرائت قرآن و اجرای نمایش ورزشی توسط نوجوانان بسیجی، جانباز مدافع حرم امیرحسین حاجی نصیری به بیان خاطراتی از دوران مبارزه در سوریه پرداخت، سپس سید حیدر موسوی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس ضمن صحبت‌های خود به بیان ویژگی‌های اخلاقی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و یاد آن سردار بزرگوار را گرامی داشت.

در پایان دختر کوچک شهید مدافع حرم حبیب‌الله شیری جعفرزاده با بیان شیوای خود، دکلمه‌ای برای وصف مدافعان امنیت قرائت نمود.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم چندین ایستگاه‌ صلواتی، نمایشگاه کتاب، غرفه مسابقات قرآنی و... جهت بهره‌مندی مهمانان گرامی برپا شده بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی