پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۴

خادمیاران آران و بیدگلی با «قهرمان من» سالگرد شهادت «جان فدا» را برگزار کردند

آیین معنوی و باشکوه «جان فدا و قهرمان من» سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر شهید گمنام از سوی خادمیاران و یاوران رضوی در آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، آیین سومین سالگرد شهادت سردار دل ها و تشییع شهید گمنام تازه تفحص شده در منطقه شلمچه با حضور خادمیاران در حالی که سربندها و‌حمایل های سبز «السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)» را بر سر و سینه داشتند شور و شعور علوی را با مهر رضوی پیوند داد.
پیشگامی خادمیاران با شمعدانی‌های سبز و پرچم سبز رضوی نیز که جلوی قهرمان من با افتخار و ابهت مجلس آرایی می‌کرد درس ولایت مداری و بصیرت افزایی را با شهادت طلبی معنا کرد.
حضور باشکوه مردم و نوجوانان آران و بیدگلی نیز در مراسم سالگرد جان فدا که با توسل به امام رضا(ع)، اجرای صلوات خاصه امام مهربانی ها، سخنرانی طهماسبی و ذکر خاطرات از مرد میدان جهاد تبیین را با شور و شعور معنوی آموخت.
آیین معنوی و باشکوه «جان فدا و قهرمان من» سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر شهید گمنام از سوی خادمیاران و یاوران رضوی ر شبستان حرم باب المراد حضرت قاسم بن علی النقی(ع) برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی