پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی شهرستان راین؛
۱۴۰۱-۱۰-۱۴

سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

همزمان با سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشتی با حضور مردم ولایتمدار راین و خادمیاران رضوی این شهرستان در محل سالن خاتم الانبیا با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام عباس اسماعیل زاده، مسئول کانون خادمیاری رضوی شهرستان راین به بیان شخصیت سردار شهید پرداخت و اخلاص و ولایتمداری مهمترین ویژگی آن بزرگوار عنوان کرد و راه شهید سليمانی را یک راه فراموش نشدنی دانست.

وی در ادامه در مورد سردار دل ها گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، همواره مهمان حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و خادم خاضع آستان انیس النفوس بود، آنچنان که در باران فروتنی، خاشعانه نماز می‌خواند و در عین آسمانی بودن، سر بر زمین تواضع ‌می‌سایید.

اسماعیل زاده گفت: خضوع در برابر پروردگار متعال و اقتدار در برابر دشمن، لباس سبز پاسداری از کیان آیین و میهن او را مفتخر به ملبس شدن به لباس خدمت در آستان شمس الشموس و لقب خادم الرضا(ع) کرد.

وی ابراز داشت: فروتنی حاج قاسم همواره مانع از اطلاع زائران و مجاوران از حضورش در حرم مطهر رضوی بود، همیشه در کنجی خلوت مشغول راز و نیاز می‌شد، سادگی و خضوع وی آنچنان بود که باور اینکه اسمش لرزه بر تن قوی ترین دشمنان ایران اسلامی می‌انداخت را قدری دشوار می‌کرد.

اسماعیل زاده تاکید کرد: شیر میدان پیکار با داعش و داعشیان که غرشش، ترس به جان دشمنان می‌انداخت و شنیدن اسمش یاس و ناامیدی را در دل دشمن زنده می‌کرد، آنچنان بدون هیاهو وارد مشهد می‌شد و به زیارت بارگاه منور رضوی می شتافت و دور از همه در کنجی عزلت می‌گزید که کمتر فردی متوجه حضور وی می‌شد.

مسئول کانون های خدمت رضوی راین تصریح کرد: وی در هر تشرف و پس از زیارت و به جا آوردن رسم خدمت، اذن از حضرت امام رضا(ع) می‌گرفت و لباس خدمت به این آستان مبارک همچون خلعت اخلاص بر تن سردار او را افتاده‌تر و خاضع‌تر از هر زمان دیگری جلوه می‌داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی