پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۴

دلتنگی های خادمیاران رضوی بابل برای سردار دل ها

اعضای کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل، مراسمی به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی را همراه با جلسه بصیرت افزایی در منزل مداح خادمیار برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، محفل روضه هفتگی این هفته، کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل، براساس طرح «هر خانه یک هیات، هر خانه یک پرچم رضوی» همراه جلسه بصیرت افزایی کانون، با حضور مسئول امور فرهنگی، در منزل مداح خادمیار با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، نوای "سلام فرمانده" و زیارت عاشورا آغاز شد.
حجت الاسلام اکبری با قرائت بیانیه مقام معظم رهبری در زمان شهادت حاج قاسم، احترام به والدین، مادران شهدا، اخلاص در عمل و اجرای دستورات الهی، کمک پنهانی به مستمندان، تبعیت از ولی فقیه و ولایت مداری، مجاهدت در راه خدا را از صفات بارز شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی دانست و جوانان را به ادامه دادن راه سردار و خنثی کردن توطئه دشمن در براندازی نظام دعوت کرد.
 علیجانپور مداح یاور رضوی، با مدیحه سرایی در وصف شهید حاج قاسم پرداخته و در ادامه با همنوایی علیجانپور و شاکری مداح خادمیار، «یا امام‌حسین گویان» مجلس معطر به روضه ذکر مصیبت و توسل حضرت ابوالفضل(ع) به مناسبت مقارنت مجلس با سالروز وفات بانو ام البنین مادر بزرگوارشان گردید.
 این محفل ارادت به مقام والای شهدا، با همنوایی «صفای قلب زارم»  و صلوات خاصه امام رضا(ع)  به یاد حاج قاسم، معطر به فضایی مملو از حال و هوای بهشتی صحن و سرای بارگاه ثامن الحجج(ع) گشت و حاضران با دلی سرشار از ارادت رضوی، امام را واسطه قرار دادند تا شهادت در راه خدا و توفیق خدمت بیشتر به درگاه اهل بیت(ع) و عاقبت به خیری دنیا و آخرت را، رزق و روزی جمع گرداند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی