پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۴

حضور پرشور خادمیاران محمودآبادی در مراسم سالگرد سردار دل‌ها در سرخ‌رود

خادمیاران محمودآبادی در مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که در سرخ‌رود برگزار شد، حضوری پرشور داشتند.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش، مراسم بزرگداشتی به همت شهرداری و شورای شهر سرخ‌رود و با حضور اقشار مختلف مردم آن خطّه شهیدپرور در حسینیه عاشقان سرخ‌رود برگزار شد. 

حدود ۵۰ نفر از خادمیاران محمودآبادی اعم از تعدادی اعضای ستادی و خادمیاران کانون‌های مختلف محمودآباد و خادمیاران منطقه سرخ‌رود نیز به دعوت شهرداری و شورای شهر سرخ‌رود در این مراسم حضور یافتند که بسیار پرشور و چشمگیر بود.

در این مراسم تقی‌زاده، امام جمعه سرخ‌رود در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، از او به عنوان یک مدیر جهادی خستگی‌ناپذیر و مطیع امر ولایت یاد کرد که این ویژگی بارز وی باید الگوی آحاد جامعه به‌ویژه مسئولان باشد.

همچنین در این مراسم ذاکران اهل‌بیت(ع) در رثای شهادت سردار دل‌ها، به نوحه‌سرایی و مداحی پرداختند.

در محلات و روستاهای مختلف شهرستان محمودآباد هم به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی محلی مجالس مشابهی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و یارانش برگزار شد که از آن جمله می‌توان از کانون‌های خدمت رضوی روستاهای سیاهرودسر، خشت‌سر و ترسیاب نام برد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی