پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار خانواده شهدا:
۱۴۰۱-۱۰-۱۶

خانواده معظم شهدا الگوهای صبر و استقامت در راه اسلام هستند

تولیت آستان قدس رضوی در منزل خانواده شهیدان «انگیزه» و «عدالتی خدابنده» که هر یک سه شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد‌ه‌اند، حضور یافت و با خانواده این شهدای دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهیدان، شامگاه پنجشنبه (15 دی ماه 1401) در منازل شهیدان «مهدی، حسن و صادق انگیزه» و «حسین، ابوالفضل و مهدی عدالتی خدابنده» حضور یافت و با خانواده این شهدای معظم دیدار و گفت‌وگو کرد.
تولیت آستان قدس رضوی در این دیدارها نقش والدین شهدا را در تربیت صحیح شهیدان بسیار مهم دانست و با بیان اینکه همه مدیون خون پاک شهیدان و صبر خانواده معظم شهدا هستیم، ابراز کرد: فرزند صالح محصول تربیت صحیح والدین است و در امر تربیت فرزندان مادر نقشی بسیار مهم‌ و اثرگذار دارد.
وی با اشاره به نقش مؤثر مادر در تربیت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، عنوان کرد: حضرت قمر بنی هاشم(ع) تحت تربیت مادری همچون حضرت ام البنین(س) پرورش یافت؛ شهیدان معظم نیز در پرتو تربیت مادرانی دلسوخته و پیرو حقیقی اسلام تربیت یافته‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و عنوان کرد: خانواده های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند، خوشا به حال شهیدان و خانواده شهدا که در آزمون الهی پیروز و سربلند بیرون آمده‌اند.
گفتنی است، در این دیدارهای جداگانه خانواده شهیدان «انگیزه» و «عدالتی خدابنده» به بیان خاطره حضور چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب در منزل خود، نحوه اعزام شهدا و بیان احوالاتی از روحیه مؤمنانه و صالحانه فرزندان شهید خود پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی