پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۳

توزیع ۵۵۰ پرس غذای متبرک برای محرومان راین

خادمیاران شهر راین در دهه مقاومت ۵۵۰ پرس غذای متبرک رضوی را به دست محرومان این شهرستان رساندند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ خادمیاران رضوی کانون های خدمت رضوی شهر راین  در ایام هفته مقاومت و سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سایه  عنایت و کرامت امام مهربانی، در فضایی معطر به نام امام مهربانی و سردار دل ها غذا های گرم را در بین محرومان این شهر و روستاهای اطراف پخش  کردند.
 
حجت‌الاسلام عباس اسماعیل زاده، مسئول کانون خادمیاری رضوی راین  در بین خادمیاران ضمن قدردانی از آنان تصریح کرد: این اقدام جهادی به تاسی از امام رئوف(ع) و سردار دل ها که خود خادم امام رضا(ع) بود جهت دستگیری از محرومین سطح شهر است.

اسماعیل زاده افزود: این گونه سفره های پر برکت در بین خانواده های کم برخوردار شهر راین و روستاهای  پراکنده رونق بخش سفره دوستداران اهل بیت(ع) می باشد.
 
وی در ادامه گفت: خادمیاران رضوی در این حرکت مومنانه ۵۵۰ پرس غذای متبرک را به دست نیازمندان رساندند تا رایحه ای از شمیم کرامت رضوی در سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دل‌های این عزیزان را میهمان خوان پربرکت امام مهربانی ها کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی