پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت گروه جهادی بیمارستان فوق تخصصی رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۱۰-۱۷

بهره‌مندی بیماران محروم روستای «شرشر» مشهد از خدمات رایگان پزشکی آستان قدس

به همت گروه جهادی بیمارستان فوق تخصصی رضوی، بیش از 400 خدمت رایگان پزشکی به 149 بیمار محروم در روستای «شرشر» در حاشیه شهر مشهد ارائه شد. 

به گزارش آستان نیوز، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» بیمارستان فوق تخصصی رضوی در ادامه برگزاری طرح «پنجشنبه‌های سلامت» این بیمارستان به مناسبت بزرگداشت ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در پنجشنبه 15 دی ماه اقدام به برگزاری اردوی جهادی در عرصه‌های بهداشتی، درمانی و فرهنگی در حاشیه شهر مشهد کرد. 
سعید عسکرزاده مسئول برگزاری اردوهای جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت دکتر احمد خسروی اظهار کرد: در این راستا، تیمی 19 نفره متشکل از متخصص طب اورژانس، کارشناس زنان و مامایی، بینایی‌سنج، کارشناسان دارویی، کارشناسان پرستاری و... در دبستان علامه مجلسی روستای شرشر مستقر شده و از ساعت 8 تا 16 به ارائه خدمات رایگان به بیماران محروم پرداختند. 
وی با اشاره به خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی گفت: این خدمات شامل معاینه پزشک متخصص اورژانس، معاینه زنان و مامایی، بینایی‌سنجی، غربالگری قند و فشار خون، توزیع داروی رایگان و آموزش‌های مرتبط با سلامت و فرهنگ به مراجعان بوده است. همچنین یک بیمار کم‌توان در منزل مورد معاینه قرار گرفت. 
عسکرزاده ادامه داد: به منظور تکمیل ارائه خدمات پزشکی در قالب این اردوی جهادی 9 بیمار برای ویزیت متخصص و 8 بیمار برای انجام آزمایش به بیمارستان رضوی در مشهد ارجاع داده شدند. 11 نفر نیز برای دریافت عینک به مراکز مرتبط معرفی شدند.  
وی خاطرنشان کرد: این اردوی جهادی با مشارکت شورای اسلامی روستای شرشر، آموزش و پرورش منطقه تبادکان و پایگاه بسیج این روستا برگزار شد. 
شایان ذکر است، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت دکتر احمد خسروی بیمارستان رضوی با هماهنگی دفتر امور خیرین این بیمارستان با هدف ارتقای سلامت جامعه در قالب طرح پنج‌شنبه‌های سلامت به اقشار محروم و کم‌برخوردار، خدمات ارزنده درمانی و آموزشی رایگان در ادوار مختلف ارائه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی