پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۵

برگزاری کرسی تلاوت رضوی با حال و هوایی متفاوت در اصفهان

کرسی تلاوت رضوی تحت عنوان مکتب سلیمانی-زندگی قرآنی به طور مشترک توسط کانون تخصصی قرآن و عترت، آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان و به میزبانی کانون خدمت رضوی نورالائمه در تاریخ ۱۴ دی ماه و مصادف با چهارشنبه امام رضایی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، در ایام شهادت حضرت فاطمه( س) و سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم تلاوت رضوی قرآن کریم که یکی از سی کرسی تلاوت با این عنوان در مساجد اصفهان بود، در محل حسینیه صاحب الزمان برگزار شد.

نکته قابل توجه در این مراسم پرشور که با مساعدت دارالقرآن بشارت و با تلاش و حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی قرآن کریم و کانون خدمت رضوی نورالائمه برگزار شد، حضور دانش‌آموزان منتخب و نخبگان فعال قرآنی مدارس ناحیه چهار آموزش و پرورش شهر اصفهان به همراه والدین ایشان بود که حال‌ هوای متفاوتی به این کرسی تلاوت رضوی بخشید.

در این مراسم که شهردار منطقه چهارده اصفهان مهدی کریمی و معاون فرهنگی وی رجبی و رضوی نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار و جعفرپور مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت دبیرخانه خدمت رضوی استان اصفهان نیز حضور داشتند، با برنامه های متنوع قرآنی از جمله قرائت قرآن توسط اساتید برجسته مانند براتی و دانش‌آموزان زبده کشوری در رشته صوت و لحن و ترتیل و همچنین مسابقات قرآنی متنوع با شرکت دانش‌آموزان موفق در رشته حفظ قرآن و اجرای سرود و مشاعره رضوی همراه بود.

سفر یک روزه به مسجد مقدس جمکران از طرف دبیرخانه خدمت رضوی و کانون تخصصی قرآن کریم به عنوان هدیه به دانش آموزان برگزیده این مراسم تعلق گرفت.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشا توسط حضار و نقل خاطراتی قرآنی از زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی، از دیگر نکات مثبت و برجسته این مجلس بود.

لازم به ذکر است حضور پرچم منور و معطر امام رضا علیه السلام و ذکر صلوات خاصه این امام همام و مداحی و توسل به اهل بیت سلام الله علیهم، حال و هوای قرآنی این مجلس را روحانی‌تر و منورتر گرداند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی