پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۵

تقدیر از مادران و همسران شهداء در نجف آباد اصفهان

با حضور امام جمعه شهرستان نجف آباد در برنامه چهارشنبه های امام رضایی از مادران و همسران شهدای مدافع حرم و مادران سه شهید و دوشهید محله تقدیر شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، با همت خادم یاران و یاوران رضوی کانون مرکزی خادم یاران شهرستان نجف آباد و کانون های تخصصی ایثار و شهادت، کتاب و کتابخوانی، بانوان و خانواده، سلامت و تعلیم و تربیت به مناسبت وفات ام البنین و ایام سالگرد شهادت خادم الرضا سردار دل ها برنامه چهارشنبه امام رضایی با شرکت جمع کثیری از مردم و نمازگزاران در مسجد ابوطالب شهرستان نجف آباد برگزار شد.

در این مراسم پس از اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی توسط حسناتی امام جمعه شهرستان با اهداء هدیه از مادران و همسران شهدای مدافع حرم و مادران سه شهید و دوشهید محله تجلیل و تکریم شد.

گفتنی است، قبل از برگزاری برنامه توسط خادمیاران خواهر همراه با نمازگزاران مسجد ختم قرآنی به نیت هدیه به سردار دل ها قرائت و کانون تخصصی بهداشت و سلامت نیز جلسه ای آموزشی برای خواهران برگزار کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی