پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۵

پرده‌خوانی پویش «من قاسم سلیمانی ام» به همت خادمیاران در آران و بیدگل

جهاد تبیین بانوان خادمیار رضوی در آران و بیدگل با پویش «من قاسم سلیمانی‌ام» و پرده‌خوانی عمو روحانی(تربیت هنرمندانه) ویژه دختران دانش آموز در کانون شهید بنی طبا این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: پویش «من قاسم سلیمانی‌ام» به همت کانون‌های تخصصی تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده و کانون عمومی شمس الشموس و موضوعات «مهربانی‌های سردار، مثل حاج قاسم با همه مهربان و شاگرد مکتب حاج قاسم» در ۱۳ دی ماه روز شهادت سردار دل ها برگزار شد.

عباس آذرباد ضمن تقدیر از همکاری ویژه اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل برای اجرای پویش «من قاسم سلیمانی‌ام» افزود: این پویش آموزشی تربیتی باشکوه به عنوان مصداقی از جهاد تبیین و اجرای هنرمندانه، جذاب و تاثیرگذار حجت‌الاسلام امیر اخوان(عمو روحانی) برای جمعیت هدف دختران پایه های اول تا سوم مدارس ابتدایی شهرستان برگزار شد.

وی اجرای موفق برنامه با محتوای فرهنگی و تربیتی و زبان کودکانه در تبیین زندگی و اندیشه حاج قاسم را مثبت ارزیابی و اضافه کرد: البته هماهنگی، همکاری و برنامه ریزی خوب بانوان خادمیار از کانون‌های شمس الشموس، تعلیم و تربیت و بانوان و خانواده دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل نیز ستودنی و قابل تقدیر است.

به گفته وی، تاثیر و نقش ماندگار چنین برنامه هایی برای کودکان و نونهالان شهرستان و استمرار آن با حال و هوای رضوی بسیار اثربخش و سازنده است.

مجری کارشناس توانمند عموروحانی از طریق پرده خوانی با انتخاب تصاویر کودکانه و ادبیات شیرین کودکانه زندگی سردار از کودکی تا شهادت را تاکید و تصریح کرد: انتخاب هوشمندانه این کارشناس تربیتی با زبان هنرمندانه و شعر در بیان تفکر سردار با مباحث ولایت و مهربانی سردار نیز برای دختران دانش آموز آن بسیار تأثیرگذار و آموزنده بود.

آذرباد، فضای جذاب ادبیات و گفتمان کودکانه برنامه با اجرای شعر، مسابقه و اهدای جوایز در پویش « من قاسم سلیمانی ‌ام» را از دیگر نقاط قوت این پویش به همت خادمیاران رضوی شهرستان برشمرد.

هم اکنون ۱۴۸ خادمیار رضوی و ۲۲۵ یاور افتخاری و رسمی در ۱۰ کانون عمومی و چهار کانون تخصصی مستقر در ۱۰ منطقه آران و بیدگل و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی شهرستان در راستای محرومیت زدایی از نیازمندان و رفع مشکل مادی و معنوی گرفتاران با حفظ عزت و کرامت انسانی فعالیت دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی