پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور خادمیاران رضوی کهنوج؛
۱۴۰۱-۱۰-۱۶

یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان و سالگرد شهیدسلیمانی برگزار شد

عطر و بوی حریم رضوی در سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهرستان کهنوج به مشام رسید و یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، عسکر ناصری، مسئول کانون های خدمت رضوی صبح امروز جمعه مراسم سومین سالگرد سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و دومین یادواره شهدای عشایر جنوب کرمان با حضور گسترده مردم، خانواده شهدا، مسئولین و مقامات کشوری و لشکری در شهرستان کهنوج برگزار شد.

عسکر ناصری ضمن ابراز اینکه کانون های خدمت رضوی در این یادواره مانند سال گذشته دارای غرفه فرهنگی بود گفت: خادمیاران رضوی با داشتن غرفه فرهنگی در این مراسم باشکوه توانستند ضمن آشنا ساختن بازدید کنندگان با فرهنگ رضوی حس و حال حرم امام رضا(ع) را به مخاطبین و مراجعین منتقل کنند.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج با ارائه تصویرهای از شهید سپهبد قاسم سلیمانی در غرفه فرهنگی امام رضا(ع) عنوان کرد: یکی از دغدغه های اساسی سردار شهید سلیمانی، جهاد فرهنگی بود که ما هم باید به تاسی از این شهید گرانقدر با فعالیت های فرهنگی و معنوی موجبات جذب افراد به اهل بیت را فراهم کنیم.

ناصری با اشاره به فعالیت غرفه‌ کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج در این مراسم افزود: در این غرفه‌ که با هدف توسعه فرهنگ رضوی در بین اقشار مختلف مردم تشکیل شده است، خادمیاران رضوی با فعالیت هایی نظیر دلنوشته های امام رضایی، پخش کلیپ هایی از دغدغه های معنوی و فرهنگی شهید سلیمانی، اهدای بسته های تبرکی پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی