پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همت خادمیاران رضوی محقق شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۱۵

متبرک شدن مدارس اسماعیل آباد نوق با پرچم امام رضا(ع)

به مناسبت سومین سالگرد سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی خادمیاران رضوی دهستان با حضور و در دست داشتن پرچم متبرک رضوی در مدارس رفسنجان حال و هوای دانش آموزان را امام رضایی کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، به مناسبت سومین سالگرد سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی خادمیاران رضوی دهستان با حضور در مدرسه پسرانه امام حسین و غیر انتفاعی صادق الائمه، اسماعیل آباد نوق عطر رضوی را رونق بخشیدند و با در دست گرفتن پرچم امام رضا(ع) و خواندن چند بیت شعر در وصف امام رضا(ع) و چند جمله در وصف سردار دل ها موجب ایجاد فضای معنوی در مدرسه شدند.

اکبر حسنی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهدای رضوان گفت: با توجه به تبلیغات دشمنان در جهت گسترش فرهنگ غربی در جامعه، آشنایی کودکان با اهل بیت(ع) و تعالیم دینی ضرورت دارد، و در این میان مدرسه به عنوان خانه دوم می تواند پل ارتباطی مهمی برای گسترش و ترویج سیره رضوی باشد.

حسنی ادامه داد: دوران ابتدایی مهمترین مرحله در راستای شکل گیری شخصیت دانش آموزان و از حساس ترین مقاطع سنی و بهترین زمان برای انس با اهل بیت(ع) و تعالیم دینی است. مراسم امروز با خواندن صلوات خاصه امام رضا، خواندن قرآن و سرود توسط دانش آموزان ادامه پیدا کرد.

لازم به ذکر است رئیس شورای اسلامی و دهیار و روحانی مسجد امام سجاد(ع) نیز دراین مراسم خادمیاران را همراهی کرد و در پایان مراسم تمام دانش آموزان از زیارت پرچم متبرک امام رضا(ع) بهره مند شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی