پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۷

معرفی مسئول جدید گزینش کانون های خدمت رضوی آذربایجان شرقی

جلسه تودیع و معارفه مسئول گزینش کانون های خدمت رضوی آذربایجان شرقی در محل دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، جلسه تودیع و معارفه مسئول گزینش مدیر کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی در محل دفتر کانون مرکزی استان برگزار شد.

در این جلسه که در حضور محمد یوسف شاکری مدیر کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی و مسئولان دفتر استانی برگزار شد ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد و در ادامه شاکری با اشاره به اهمیت امر گزینش در هر تشکیلاتی گفت: کانون های خدمت رضوی یک مجموعه عام المنفعه است که از سه ضلع خادم، مخدوم و خدمت تشکیل شده است و برای اینکه این مجموعه بتواند به هدف غایی خود برسد باید خادمیاری که به کار گرفته می شود در شأن و منزلت دستگاه آستان قدس رضوی باشد تا بتواند خدمت بی منت رضوی مورد انتظار را برای مخدوم ارائه نماید.

وی اضافه کرد: البته گزینش نباید آنچنان دایره به کارگیری خادمیار را سخت کند که افراد برای خدمت رضوی دلسرد شوند و نباید آنچنان سهل و آسان گیرد که فرد به کارگیری شده در هنگام خدمت در کانون و یا کشیک در حرم مطهر رضوی مشکل ساز شود.

شاکری در ادامه از زحمات سید مهدی موسوی در طول مدت تصدی مسئولیت گزینش دفتر استان آذربایجان شرقی قدردانی نمود و محمد علی زین العابدین زاده را طبق ابلاغیه مدیر گزینش بنیاد کرامت رضوی کشور به عنوان مسئول جدید گزینش استان معرفی نموده و برای ایشان در این سمت آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی