پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۷

اجرای ۶ برنامه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی کانون ثامن‌الائمه آران و بیدگل

خادمیاران و یاوران رضوی کانون ثامن الائمه در آران و بیدگل ۶ برنامه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را برای ۶۰۰ خدمت گیرنده برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون خدمت رضوی ثامن‌الائمه در آران و بیدگل گفت: مجموعه فعالیت‌های خادمیاران و یاوران رضوی این کانون با مساعدت خیران شهرستان به مناسبت ایام شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی شامل اجرای پویش تعلیم و تربیت، ذبح قربانی، شرکت در آیین متمرکز سالگرد سردار، جهاد تبیین، روضه خانگی، سفره صلوات و توزیع نذورات است.

زهرا بذرافشان با اشاره به اینکه پویش تعلیم و تربیت با موضوع شرحی بر دعای ۲۵ صحیفه سجادیه و سخنرانی درباره تربیت فرزندان و دعای والدین برگزار شد افزود: قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و حدیث شریف کساء از دیگر برنامه‌های معنوی این پویش به همت یاور رضوی با حضور بانوان جوان بود.

وی، ذبح قربانی را نیز توسط یاور رضوی به نیت امام رئوف یادآور شد و گفت: گوسفند قربانی به وزن ۴۲ کیلوگرم برای توزیع بین نیازمندان به مؤسسه سوره صبح اهدا شد.

به گفته وی، همچنین شرکت خادمیاران و یاوران رضوی کانون ثامن الائمه در مراسم متمرکز سالگرد سردار برای کانون‌های خدمت رضوی در امامزاده قاسم(ع) و سخنرانی خادمیار نیز با موضوع جهاد تبیین در مسجد، پایگاه خواهران و حسینیه به مناسبت سالگرد شهادت «جان فدا» برگزار شد.

مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الائمه برگزاری روضه خانگی با قرائت حدیث شریف کساء، دعای فرج، صلوات خاصه امام رضا(ع) و سفره صلوات در منزل خادمیار را خاطرنشان کرد و افزود: ویژه برنامه‌ سخنرانی جهاد تبیین در مورد حاج قاسم سلیمانی نیز در بیت الائمه توسط یاور رضوی با قرائت قرآن،حدیث شریف کسا و توزیع نذورات انجام شد.

کانون خدمت رضوی ثامن‌الائمه در آران و بیدگل با ۱۴ خادمیار و سه یاور رضوی در راستای محرومیت زدایی و رفع گرفتاری نیازمندان در این شهرستان فعالیت دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی