پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۸

تکریم مادران و همسران شهدای بابل به یاد عاشقانه های مادر ۴ شهید کربلا

به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدای بابل به همت خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت با ۷ خانواده معظم شهیدان دیدار و یاد شهدا گرامی داشته شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت به همراه فرماندهان سپاه بابل به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا با خانواده های معظم شهیدان مادر شهید مرتضی احمد پور، مادر شهید شریف مهدی پورمیر، پدر شهید صادق شکری دون، فرزند سردار شهید محمدرضا صفایی، خواهر شهید علی اصغر جابریان، خواهر شهید سید حسن حسینی نژاد، خواهر شهید سید احسان حسینی دیدار کردند.
در این مراسم معنوی علی اکبر ابراهیم زاده خادمیار و مشاور و رئیس امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت مادران و همسران شهدا عنوان کرد: مادران و همسران شهدا ام البنین زمانه ما هستند.
او تکریم خانواده های معظم ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان را وظیفه همگان دانست و گفت: برای رفع مشکلات خانواده های شهدا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است بانو، ام‌البنین(س) زنی باکمال، ادیب و با وقار بود و از روزی که به خانه امیرمؤمنان علی(ع) آمد هر روز بر درخشش و بزرگی او افزوده شد و تا پیش از این ازدواج زنی بی‌نشان، اما از خاندانی بزرگ بود، ولی تشرف او به همسری امام، از او چهره‌ای تابناک در تاریخ اسلام ساخت. ام‌البنین(س) از امام علی(ع) صاحب چهار فرزند شد که عباس(ع) بزرگ‏ترین و درخشنده‌ترین آن‌ها به شمار می رود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی