پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۰

تولید یک محصول جدید در شرکت صنایع غذایی رضوی

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی از تولید محصولی جدید در گروه اشترودل توسط این شرکت خبر داد.

مجتبی هادیان در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: اشترودل مرغ و سبزیجات، محصول جدیدی است که نمونه مشابهی در کشور نداشته و در حال حاضر به تولید آزمایشی رسیده است.
او ادامه داد: درحال حاضر پروانه ساخت این محصول از اداره نظارت بر مواد غذایی دریافت شده و قرار است در سال جاری به تولید انبوه برسد و روانه بازار شود.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی اشترودل مرغ و سبزیجات را محصولی فراسودمند، بدون نگهدارنده و مناسب برای مصرف کودکان عنوان کرد و افزود: البته فرمولاسیون(دستور ساخت) محصول به نحوی انجام شده است که به لحاظ طعم، مورد پسند سنین مختلف جامعه قرار بگیرد.
او ادامه داد: ایجاد تنوع در سبد اشترودل‌های غذایی شرکت و تولید محصولات سالم و مغذی برای کودکان، از دیگر اهداف تولید این محصول به‌شمار می‌رود.
هادیان با تاکید بر لزوم بازاریابی قبل از تولید محصول گفت: بازاريابی بايد قبل از اقدام به توليد انبوه صورت بگیرد، در واقع با این کار نه تنها از سلایق مصرف‌کنندکان مطلع خواهیم شد، بلکه می‌توان از بازخوردهای مشتريان در حين ارائه نمونه محصول استفاده کرد.
او ادامه داد: در همین راستا پس از تولید اشترودل مرغ و سبزیجات به صورت آزمایشی، این محصول در اختیار نمایندگان فروش بخش اشترودل قرار گرفت تا ارزیابی‌های لازم صورت گیرد که نتایج آن مثبت بوده است.
هادیان افزود: این محصول همچنین در همایش بین‌المللی غذای طیب تست شد که 93 درصد مصرف‌کنندگان از طعم و ظاهر محصول رضایت داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی