پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۰

9 هزار کتاب توسط دانشگاه رضوی به مجموعه ها و مدارس علمیه اهدا شد  

کتابخانه دانشگاه علوم اسلامی رضوی بیش از 9 هزار کتاب را در قالب طرح اهدای دانش و دانایی به نهادها و مدارس علمیه اهدا کرد.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین انسان، مدیر کتابخانه دانشگاه رضوی از اهدای بیش از 9 هزار کتاب مازاد در کتابخانه با مجوز سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی خبر داد.
مدیر کتابخانه دانشگاه رضوی داشت: از این تعداد 9 هزار کتاب، 6 هزار جلد از كتب فقهي را به مدرسه علمیه فقاهت عالم آل محمد(ص) اهدا کردیم.
وی افزود: 2 هزار جلد هم با موضوعات فقهي و دروس ادبيات عرب و نشريات مناسب جهت تجهيز مدارس علميه در قالب طرح اهداي دانش و دانايي به مديريت حوزه علميه خراسان اهدا شد.
حجت الاسلام انسان داشت: تعداد هزار جلد كتاب هم  پس از ثبت و فهرست نويسي به پرديس خواهران دانشگاه علوم اسلامي رضوي جهت تجهيز كتابخانه ارسال شد.
وی افزود: تعداد 250 جلد از كتاب هاي تخصصي به دانشجويان دوره دكتري و 35 جلد به كارگروه اقتصاد معاونت پژوهشي حوزه علميه خراسان اهدا شد. همچنین تعداد 100 جلد از كتاب هاي كودك به زبان عربي و انگليسي به مدرسه اي محروم در شهرستان شادگان واقع در استان خوزستان نیز هدیه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی