پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۰

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های فرزندپروری در زیارتگاه شهید مدرس

درآستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و گرامیداشت مقام زن کارگاه آموزشی مهارت های فرزندپروری ویژه بانوان در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) وابسته به سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی  برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن کارگاه آموزشی مهارت‌های فرزندپروری با سخنرانی خانم سعیدی از اساتید حوزه علميه و کارشناس حوزه خانواده و با حضور پرشور بانوان در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.
سعیدی در این برنامه گفت: سلامت و شادکامی والدین، استحکام بنیان خانواده، افزایش رزق و روزی از مهمترین برکات و آثار وجود فرزند در خانواده است.
وی افزود: بر اساس آموزه‌های اسلام تربیت جسمی، دینی، عاطفی، اجتماعی و اخلاقی فرزندان جزو ضروریات تربیت صحیح است و مادر در این ابعاد تربیتی نیاز به کسب مهارت، علم و صبر دارد.
یادآوری می‌شود به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و گرامیداشت مقام زن کارگاه های آموزشی ویژه بانوان با موضوعات مهارت‌های فرزند پروری، همسرداری، نقش زن در جهاد تبیین از سوی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی طراحی و در حال برگزاری است‌.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی