پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همت خادمیاران رضوی راور؛
۱۴۰۱-۱۰-۱۸

تجلیل از مادران و همسران شهدا انجام شد

به مناسبت رحلت حضرت ام البنین(س)، مادران و همسران شهید شهرستان راور مورد تکریم قرار گرفتند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمد محمودی، مسئول کانون ایثار و شهادت شهرستان راور گفت: در سالروز وفات حضرت ام البنین(س) یادواره شهدا که توسط بسیج و بنیاد شهید شهرستان راور برگزار شد که خادمیاران کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده در این مراسم حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: همان گونه که احترام به حضرت ام البنین(س) به خاطر رشادت ها، جان فشانی و دلاورپروری هایش واجب است، بر ما تکریم و احترام مادران و همسران معزز شهدا که فرزندانی رشید در دامن خود پرورش داده اند وتقدیم اسلام؛ استقلال و امنیت کشور کردند نیز لازم و ضروری است.

محمودی ضمن تقدیر از صبر خانواده های شهدا  گفت: وظیفه جدی ملت بزرگ ایران در مقابل خانواده شهدا و ایثارگران این است که کار بزرگ شهدا را ببینند. همانطور که خداوند متعال آن را بزرگ می داند و تاکید می کند؛ خیال نکنید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده اند! بلکه شهدا زنده و جاودان هستند.

وی ادامه داد: پیام خانواده های معظم شهدا صبر، استقامت، وفاداری و صدق و صفا است.

گفتنی است در این مراسم برنامه هایی چون زنده نگه داشتن یاد شهدا، سخنرانی، و خواندن سرود انجام شد و در پایان بسته های نمک  تبرکی حرم مطهر توسط خادمیاران رضوی به مادران وهمسران شهید اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی