پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۰

«انتقام» جدیدترین رمان نوجوان به‌نشـر در تهران نقد و بررسی می‌شود

 نشست نقد و بررسی کتاب «انتقام» جدیدترین رمان نوجوان به‌نشـر(انتشارات آستان قدس رضوی)، فردا چهارشنبه در تهران برگزار می‌شود.

 به گزارش آستان‌نیوز، این نشست فردا چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ به دبیری محمد قائم خانی با حضور نیلوفر مالک نویسنده کتاب در کتابفروشی به‌نشر تهران واقع در خیابان انقلاب، مقابل دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
در این نشست علی الله سلیمی کارشناس ادبی و اهل کتاب به بررسی نقاط قوت و ضعف کتاب «انتقام» می‌پردازد.
کتاب«انتقام» داستان پر ماجرا، احساسی و پلیسی است که همه اتفاق‌هایش با یک نگاه، نامه، عکس شروع می‌شود و نویسنده به صورت غیر مستقیم با روایت اجرای یک گروه نمایشی در داستان، سبک و سیره برخورد ائمه معصومین با پدیده‌ای همچون قصاص، مسئله صلح و سازش پیامبر و بخشش قاتل عمویش حضرت حمزه را به مخاطب نوجوان یادآوری می‌کند. 
رمان «انتقام» روایتگر داستان زندگی یک پسر نوجوان است که برادر بزرگترش که دانشجو است، ناخواسته مرتکب قتل و زندانی می‌شود و خانواده قاتل می‌خواهند او را قصاص کنند. این پسر با بررسی وسایل برادرش متوجه سرنخ‌هایی می‌شود که می‌تواند کمک کننده باشد و باعث نجات برادرش شود.
داستان دارای یک ریتم خوب و فرازها و فرودهای غافلگیرکننده است و با وقوع توطئه‌ها و حوادثی جذاب، خط قصه تا نقطه پایان تغییر می‌کند و خواننده در پایان کتاب با جریانی مواجه می‌شود که آن را پیش بینی نکرده است.
این اثر در قطع رقعی، ۱۳۶ صفحه و با قیمت ۴۰ هزار تومان در آبان امسال روانه بازار شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به تمامی فروشگاه‌های کتاب به‌نشـر در مشهد و سراسر کشور و سایت فروش به‌نش‍ـر به آدرس  www.behnashr.com مراجعه کنند یا درخواست کتاب را در پیام رسان‌های  بله و ایتا به شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ ارسال کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی