پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۱

گردهمایی فعالان ستاد بازسازی عتبات عالیات همراه با تجلیل از مادران و همسران شهدا در میقات الرضا(ع) 

گردهمایی فعالان و رابطین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات همراه با  تجلیل از مادران و همسران شهدا در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، گردهمایی فعالان و رابطین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دهشت و تجلیل از مادران و همسران شهدا در تالار همایش‌های میقات الرضا آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین دهشت در این برنامه گفت: هجمه‌های دشمنان را باید با دین، قرآن و روایات پاسخ دهیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از فرازهای کلیدی و مهم زیارت اربعین این است که: «حضرت امام حسین(ع) خون خود را داد تا بندگان خدا از غرق شدن در منجلاب دنیا نجات پیدا کنند»، اظهار کرد: کسانی که برای تعظیم شعائر اسلامی تلاش می‌کنند انسان‌های باتقوایی هستند.
حجت الاسلام دهشت با بیان اینکه با بازسازی اعتاب مقدسه و تعظیم شعائر اسلامی فقر فکری و فرهنگی، کاهش پیدا خواهد کرد، افزود: روشن شدن مسیر حق و باطل، هویت دادن به شیعیان، اصالت بخشی، تولید معرفت و رشد جامعه از آثار و برکات تعظیم شعائر اسلامی است.
همچنین در حاشیه این برنامه به منظور پاسداشت ایام وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا از ۷ نفر از مادران و همسران شهدا که افتخار خادمی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) را دارند توسط آستان مبارک و بنیاد شهید و امور ایثارگران طبس تجلیل به عمل آمد.
این خبرحاکی است تابلو مزین به قطعه فرش حرم مطهر امام رضا(ع) همراه با هدایای فرهنگی به خانواده‌های معزز شهدا تقدیم شد.
پخش کلیپ سردار سلیمانی، سخنرانی جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان جنوبی و ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده ستاد بازسازی عتبات عالیات طبس و موکب حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در ایام اربعین حسینی در شهر کاظمین از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی