پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۹

دوره آموزشی خادمیاران و یاوران رضوی در میاندورود برگزار شد

دوره آموزشی و توجیهی سامانه خادمیاری و امام شناسی در کانون شهید دلدار شهر سورک، با حضور تعدادی از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان میاندورود برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، دوره آموزشی و توجیهی سامانه خادمیاری و امام شناسی در کانون شهید دلدار شهر سورک، با حضور تعدادی از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان میاندورود و با سخنرانی حجت الاسلام صباغ امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) دارابکلا، مدرس حوزه و دانشگاه با موضوع امام شناسی برگزار شد.

محسن هندویی مسئول سامانه خادمیاری استان مازندران در این‌ جلسه نکاتی را پیرامون نحوه تایید خدمت، ارائه گزارش عملکرد خادمیاران در سامانه بنیاد کرامت رضوی ارائه کرد.

وی همچنین مسائل و موارد مربوط به سامانه خادمیاری از قبیل گزارش نویسی و چگونگی ثبت گزارش در سامانه، نحوه ارتباط و عملکرد در کانون‌های خدمت رضوی، نحوه ارزیابی کانون ها و... توسط مسئولین مربوطه را برای حاضرین شرح داد و آموزش های لازم ارائه کرد.

حجت الاسلام صباغ مدرس و استاد حوزه و دانشگاه در این‌ جلسه ضمن بیان مسائلی در خصوص امام شناسی گفت: انسانی كه به سوی كمال در حركت است، در هر گام، نيازمند راهنمايی است تا به سلامت، مسير را بپيمايد. 
وی افزود: هر كه امامان را نشناسد، از گمراهان است؛ چون بدون شناخت امام، طی کردن مسیر حقیقت امکان پذیر نیست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی