پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۹

برپایی همایش آموزشی و تربیتی با محوریت سیره ائمه معصومین(ع) در قائم شهر

خادمیاران و یاوران شش کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم شهر در چهارمین همایش آموزشی و تربیتی شرکت کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، با حضور حجت الاسلام سید قاسم حسینی استاد دانشگاه علوم قرآنی شهرستان آمل، چهارمین جلسه آموزش سیره تربیتی ائمه اطهار(ع) با حضور خادمان شش کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم شهر برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی در این همایش پیرامون سیره تربیتی معصومین(ع) مطالبی در باب اخلاق بیان کرد و گفت: نفس یعنی حقیقت انتزاعی از جسم و روح انسان و ملکات از صفات دائمی انسان است که از او بروز می کند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: رفتار خادمان امام رئوف باید با تاسی از سبک و سیره آن امام همام باشد که خداوند متعال آن را مورد تایید قرار داده است.

وی با اشاره به آیات نورانی قرآن مجید گفت: خداوند کریم فرمود ای کسانی که ایمان آورده اید از خدا و رسول خدا و از اولی الامر اطاعت کنید. پروردگار مهربان در واقع حجت را بر همگان تمام کرده و امر می کند که شیوه و سبک زندگی خود را بر پایه سیره  خاندان عصمت و طهارت قرار دهیم.

این استاد علوم قرآنی در بخش دیگر گفتار خود به روش زندگی شهدا که برگرفته از سبک زندگی امامان معصوم(ع) است، پرداخت و یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک روستازاده و انسان معمولی بود که با سرمشق قرار دادن سیره ائمه اطهار و ارتقاء درجات اخلاقی خود، سردار و محبوب دل ها شد.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به اصول تربیتی فرزندان در اسلام، بر تربیت صحیح فرزندان بر اصول اسلام و قرآن و اهل بیت تاکید کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی