پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛
۱۴۰۱-۱۰-۲۲

نمایشگاه مجازی پوستر «کوثر رسول‌الله(ص)» راه‌اندازی شد

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از افتتاح نمایشگاه مجازی پوستر «کوثر رسول‌الله(ص)» به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: در این نمایشگاه مجازی که از 19 دی ماه آغاز به کار کرده 20 پوستر طراحی شده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: این پوسترها در پیام‌رسان‌های مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در ایتا، بله و آی گپ ارسال شده است و مخاطبان می‌توانند برای مشاهده این پوسترها به این پیام رسان‌ها به آدرس quran_aqr@ مراجعه کنند. 
حجت الاسلام میریان، جایگاه والا و متعالی حضرت فاطمه(س) و فرزندانش در عالم تکوین و هدایت بشر، عظمت معنوی بانوی بزرگ اسلام، نظارت حضرت زهرا(س) در روز رستاخیز بر اعمال انسان‌ها، شان آیه تطهیر، مودت و محبت نسبت به نزدیکان پیامبر، شأن نزول سوره کوثر و ... را از جمله موضوعات مطرح شده در پوسترهای این نمایشگاه مجازی عنوان کرد که برگرفته از آیات قرآن کریم، احادیث اهل بیت(ع) و منابع معتبر دینی است.
وی افزود: کوثر رسول الله، مشکات الهی، خانه فاطمه جایگاه نور و هدایت، انسان بزرگ الهی، دریای فضیلت، ستاره فروزان، شاخه‌ای از شجره طوبی، حقیقت شب قدر، فاطمه صراط مستقیم الهی، ایمان به فاطمه شرط هدایت، صالح درگاه الهی، مقرب الهی و ناظر عمل نیکان، فاطمه مبرا از هر ناپاکی، برترین زن مسلمان و... از جمله عنوان‌های این پوسترها است.
 مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی یادآور شد: از 19 دی ماه  تا 9 بهمن هر روز یک پوستر در کانال‌های مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به نمایش گذاشته می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی