پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۳

 برگزاری کرسی تلاوت رضوی با حال و هوای متفاوت در میناب

 هم‌زمان با شب میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) محفل تلاوت رضوی همراه با آیین پرچم گردانی حرم مطهر رضوی در مسجد جامع امام خمینی(ره) شهر میناب برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی و هم‌زمان با شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) کرسی تلاوت رضوی در مسجد جامع امام خمینی(ره) شهر میناب برگزار شد که با حضور پر شور جمعی از علاقه‌مندان به قرآن و ولایت همراه بود.
در این مراسم علی‌رضا رضایی قاری ممتاز بین‌المللی و رضا عابدین‌زاده حافظ کل قرآن کریم به تلاوت آیات دلنشین قرآن پرداختند. حضور پرچم منور و معطر امام رضا(ع) و ذکر صلوات خاصه این امام همام و مداحی و توسل به اهل بیت (ع)، حال و هوای قرآنی این مجلس را روحانی‌تر و منورتر کرد.  
حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت‌نژاد، یار ۴۰ ساله حاج قاسم سلیمانی نیز در این محفل معنوی درباره مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوگیری زنان و دختران از زندگی ایشان سخنرانی کرد.
مدیحه‌سرائی اسماعیل تزرو و اجرای گروه تواشیح نورالهدی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود. 
این مراسم به صورت مستقیم از شبکه قرآن و همچنین شبکه استانی مرکز خلیج‌فارس پخش شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی