پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۱

برگزاری مراسم چهارشنبه‌های امام‌ رضایی در تکاب

چهارشنبه این هفته هم مراسم معنوی چهارشنبه های امام رضایی با حضور عاشقان آقا امام رضا(ع) در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان تکاب برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی در این مراسم که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، ابتدا صلوات خاصه امام رضا(ع) پخش شد و نمازگزاران، عرض سلام به محضر امام رئوف نمودند. سپس زیارت با معرفت امین الله با نوای گرم مداح اهل بیت عصمت و طهارت مسلم فکری قرائت شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین وحید زایر، با توجه به در پیش رو بودن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، فضائل سیده زنان عالم را بیان کرد.

وی همچنین با اشاره به امام شناسی و زهراشناسی، در خصوص صداقت و احترام بین شوهر و همسر در خانواده با قرائت احادیث و روایات به تبیین استحکام خانواده پرداخت. سپس در روایتی از امام صادق (ع) صداقت و امانتداری را مبنای انسانیت و ایمان بیان کرد.

سخنران برنامه در ادامه، یکی از راه های خداشناسی را برگزاری و تقویت مراسم چهارشنبه های امام رضایی و قرائت زیارت امین الله عنوان کرد.

پذیرایی از میهمانان حضرت پایان بخش مراسم بود. این مراسم چهارشنبه هر هفته در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی