اولین جلسه ارزشیابی کیفی خدمات رضوی با حضور ارزیابان استان مازندران در دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری برگزار شد.
ارزیابی منجر به ارتقای کیفیت خدمتگزاری به مردم میشود
به گزارش آستان نیوز از مازندران در این جلسه ۵ ساعته اصغر رشیدی مسئول ارزشیابی استان ضمن قدردانی از خدمات بسیار مطلوب دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری به مردم ولایتمدار مرکز مازندران اظهار داشت: ارتقای کیفیت عملکرد، بهره وری و خدمت رسانی به مردم از جمله اهدافی است که با نظارت و ارزیابی مستمر و دقیق محقق و در ارزیابی های مثبت و مستمر نیز منجر به ارتقای کیفیت خدمتگزاری به مردم می شود.
مسئول ارزشیابی کیفی خدمات رضوی مازندران دستیابی به اهداف متعالی سازمانی و رضایتمندی مردم را از جمله موضوعاتی دانست که در دفتر کانون های خدمت رضوی مازندران با جدیت دنبال میشود.
وی گفت: تلاش این مجموعه در بازدیدها و سرکشی دوره ای از دفاتر کانون های خدمت رضوی شهرستان ها با وجود مشکلات و محدودیتها، انجام و پیگیری مشکلات و خدمت رسانی به مردم به صورت مطلوب در همه دفاتر انجام می شود. چرا که معتقدیم شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، ما را در رسیدن به اهداف و تحقق برنامه عملکردی کمک میکند و رضایتمندی جامعه هدف گستردهای که از خدمات این مجموعه بهرهمند میشوند را نیز در پی دارد.
سید عباس حسینی نژاد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری هم در این نشست گفت: شهرستان ساری به عنوان مرکز مازندران بیش از ۳۷۰۰ خادمیار دارد که خدمات خوبی را ارائه دادیم.
حسینی نژاد گفت: قرار گرفتن تیم ارزیابی در کنار کانون های تخصصی و محلی می تواند قوت قلب خوبی باشد. چرا که از نزدیک در جریان کارها و کیفیت خدمات دهی قرار میگیرند و مشکلات را با همفکری و هم اندیشی رفع می کنند.
تولیت آستان قدس رضوی
