پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی رفسنجان؛
۱۴۰۱-۱۰-۲۱

مراسم چهارشنبه های امام رضایی در امامزاده سیدجلال الدین اشرف برگزار شد

با همت خادمیاران رضوی مراسم چهارشنبه های امام رضایی در رواق حرم مطهر امام زاده سید جلال الدین اشرف دهستان رضوان رفسنجان برگزار شد.


به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ اکبر حسنی، مسئول کانون خدمت  محله ای شهدای رضوان گفت: خادمیاران رضوی در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم چهارشنبه های امام رضایی را با  شکوهی خاص در رواق حــرم مطــهر امــام زاده سیـــد جلال الدین اشــرف برگزار کردند.

محمد عباس زاده، کارشناس قرآنی در این مراسم به تفسیر آیات سوره انفال پرداخت و گفت: مومنین کسانی هستند که وقتی نام خداوند برده می شود  دل هایشان می لرزد و وقتی آیات قران تلاوت می شود ایمانشان زیاد می شود، قرآن کتاب زندگانی مردم است و مومنان بر خدایشان توکل می‌کنند.

وی افزود: مومن واقعی کسی است که نماز را برپا دارد و همراه با آن ایمان و عمل صالح انجام دهد. ایمانی درست است که در آن نماز با زکات و صدقه همراه باشد.

وی با اشاره به روایتی از ابراهیم ابن عباس در مورد حضرت ثامن الحجج(ع) اظهار داشت: هرگز ندیدم امام رضا(ع) با کسی به تندی سخن بگوید، پیش از آنکه صحبت شخص تمام شود  سخنی بگوید، اگر می توانست حاجت کسی را برآورده می‌کرد و او را دست خالی برنمی گرداند، هیچ گاه در برابر کسی پای خودرا دراز نمی کرد و در برابر شخصی  به جایی تکیه نمی داد و هیچ گاه به غلامان خود ناسزا نمی گفت و همیشه خنده ایشان با تبسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی