پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۴

برگزاری ویژه برنامه‌های میلاد حضرت زهرا(س) در میقات الرضا(ع)

 به مناسبت فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز ولات بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و روز مادر، آستان مبارک برادر گرامی امام رضا(ع) در شب میلاد این بانوی گرانقدر غرق در شادی و سرور معنوی بود.

به گزارش آستان نیوز، آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در سالروز ولادت باسعادت  ام ابیها حضرت فاطمه(س) میزبان ارادتمندانی بود که برای عرض ارادت و شادباش به محضر این امامزاده واجب التعظیم گردهم آمده بودند. به همین مناسبت مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس همراه با قرائت مجلسی قرآن کریم توسط کربلایی روح‌الله عبدیان  و زمزمه دعای روحبخش کمیل و مولودی‌خوانی برگزارشد
 حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این برنامه با اشاره به اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری از سر انگشت عاطفه زن هنرها می‌بارد، گفت:   وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) به زن ارزش و عظمت داد و بر خطوط فکری منحرف مشرکان از جمله زنده به گور کردن دختران خط بطلان کشید.
وی افزود: کرامت دادن به زنان و دختران و ارزش‌گذاری به حجاب، عفاف و نجابت از برکات وجود حضرت فاطمه زهرا(س) است.
امام جمعه طبس با بیان اینکه وجود دختر در یک خانواده رحمت الهی است و خداوند فضل خودش را به آن خانواده نازل می‌کند، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده‌اند اگر بخواهند جامعه ایمانی و دینی را شکست دهند باید سبک زندگی و اندیشه مادران و دختران را تغییر دهند زیرا آنها محور ایستادگی جامعه هستند.
همچنین برگزاری جنگ شادی «غنچه‌های فاطمی» ویژه کودکان و نوجوانان، دیگر برنامه اجرا شده در سالروز  ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تکریم مقام مادر و روز زن در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بود.
برپایی ایستگاه‌های کودکان و نوجوانان ، موکب سیره الشهدا، واکس صلواتی،  پاسخگویی به مسائل شرعی خدمات ویلچر و  طرح گلپوش دیگر خدمات‌ فرهنگی و اجتماعی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) است که در حاشیه برنامه میلاد حضرت زهرا(س) در میقات الرضا(ع) ارائه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی