پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۴

پیشگامی خادمیاران الیگودرز برای اجرای طرح دختران ماه در کشور

جشن تکلیف 165 دختر مکلف در کنار جشن بزرگ میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت فاطمه الزهرا(سلام‌الله‌ علیها) در شهرستان الیگودرز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کانون های خدمت رضوی شهرستان الیگودرز، جشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز بزرگداشت مقام زن به همراه آئین جشن تکلیف 165 نفراز دختران ماه در روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه 1401 در مکان سالن سیمرغ اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار و با حضور مسئولین و استقبال بی نظیر مردم رو به رو شد. 

در این برنامه که به همت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی با همکاری و مشارکت کانون وقف و نذر و کانون های خدمت رضوی شهرستان برگزار گردید، تعداد 165 بسته کامل دختر ماه به ارزش هر بسته 3100000 ریال و مجموع 511500000 خریداری و به دختران مکلف جامع هدف در مدارس ابتدایی روستاها و شهر الیگودرز اهدا‌ گردید.

شایان ذکر است این جشن با اجرای برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله برگزاری مداحی، اجرای زنده موسیقی آئینی توسط گروه موسیقی عیاران و اهدای جایزه به دختران مزین به اسماء و القاب حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌ علیها) توسط امام جمعه شهرستان و قرائت صلوات خاصه امام رضا(علیه‌السلام) برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی