پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۴

برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در موسسه سالمندان باب الحوائج بابل

در روز ولادت اسوه بانوان عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و به مناسبت روز مادر و هفته تکریم از مقام شامخ زن مراسم جشن باشکوهی در سرای سالمندان باب الحوائج بابل توسط خادمیاران رضوی کانون های بانوان و خانواده و ایثار و شهادت برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، خادمیاران کانون بانوان و خانواده به مناسبت ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به سرای سالمندان رفتند و با مولودی خوانی در ابتدای ورودی آسایشگاه توسط خادمان رضوی  شادی خود را با این مادران تقسیم کردند و لبخندی برلبان این فرشتگان نشاندند.
وقتی خادمیاران وارد محوطه آسایشگاه شدند بعضی از سالمندان که توانایی حرکت داشتند با شنیدن شعر رضا یا رضا جانم به بیرون محوطه آمدند و ابراز خوشحالی کردند و اشک شوق ریختند.
خادمیاران به تک تک اتاق های آسایشگاه سر زدند و از مادران و پرسنل آنجا دلجویی می کردند. وقتی با بعضی از آن ها صحبت می شد از بودن در این مکان راضی بودند چون غیر از اینجا جایی را برای ماندن نداشتند و بعضی دیگر اصلا رضایتی از ماندن در آسایشگاه نداشتند چون دارای خانواده بودند ولی نمی خواستند مزاحم زندگی فرزندانشان باشند.
خادمیاران در این دیدار صمیمانه پای خاطرات و تجربیات آنان نشستند و به سخنان سالمندان گوش سپردند که این باعث دلگرمی و آرامش مادران سالمندان مرکز شد. سپس خادمیاران رضوی با اهدای بسته های حمایتی شامل مرغ و گوشت و شیرینی به همراه هدایای نفیس و یک شاخه گل و متبرکات رضوی به سالمندان و کارکنان موسسه برای آنان سلامتی و تندرستی را آرزو نمودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی