پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۴

آزادی 36 محکوم مالی توسط خادمیاران اصفهان

همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) ۹ زندانی زن و ۲۹ زندانی مرد با بدهی ۴۱ میلیارد تومانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، معاون دبیرخانه خدمت رضوی استان اصفهان گفت: همزمان با میلاد فرخنده حضرت زهرا(س)، دبیرخانه آستان قدس رضوی با همکاری ستاد دیه، خیّرین و کانون های خدمت رضوی شمس الشموس خیریه کوثر بهشت، کانون علی بن ابیطالب بازار و امام موسی کاظم علیه السلام و یکی از صنایع بزرگ اصفهان ۳۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکاران مالی آزاد شدند.
سید محمد حسین امامی با اشاره به این که از این تعداد ۹ نفر بانو و 27 نفر آقا بوده‌اند، گفت: تعدادی از این محکومان با همکاری مجموعه پالایشگاه اصفهان، خادمان رضوی و خیرین توانستند رضایت شکات را دریافت کنند و به آغوش خانواده برگردند و تعدادی هم هفته آینده با طی کردن مراحل قانونی آزاد خواهند شد. 
وی با ابراز امیدواری بر تداوم این امر خیر گفت: این پویش شروع شده و ان شاالله از میلاد حضرت زهرا تا میلاد امیرالمومنین(ع) قصد داریم  ۱۱۰ نفر از محکومان مالی غیرعمد را آزاد کنیم. 
بنا به گفته امامی محکومیت مالی افرادی که آزاد شده اند، بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان بوده است. با تلاش خیرین، خادمیاران  و ستاد دیه ۲۱ میلیارد تومان از این بدهی از طریق رضایت شکات پرداخت شده و مابقی بدهی توسط خیریه کوثر بهشت، امام موسی کاظم(ع)، علی ابن ابیطالب و خیرین صنعت بزرگ پالایشگاه پرداخت شده است.
او همچنین در ادامه افزود: در جهت حمایت معنوی این افراد، پالایشگاه اصفهان هزینه ۹ نفر از زندانیان آزاد شده برای سفر به مشهد مقدس و زیارت علی ابن موسی الرضا(ع) را تقبل کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی