پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همت خادمیاران رضوی راور انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۲۴

حضور سفیران امام مهربانی ها در زایشگاه

به مناسبت میلاد با سعادت سرور بانوان جهان حضرت فاطمه سلام الله علیها خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده راور در زایشگاه حضور پیدا کرده و از مادران و نوزادان عیادت کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان عاطفه صادقی، مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی راور ضمن تبریک ولادت خانم فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر بیان کرد: فرزند ثمره ازدواج است و از دیدگاه متون دینی  نشانه سعادت انسان و تحفه وهدیه الهی است.

وی با ذکر روایتی از امام صادق(ع) ادامه داد: ارث خداوند به بنده مومن اش فرزند صالحی است که برای وی استغفار کند.

صاددقی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرزندآوری را یکی از مهمترین مجاهدت های زنان و وظایف آنان برشمردند، تاکید کرد: دین جایگاه مادر را والا وارزشمند و مقام مادر را گرامی دانسته است و روش تربیتی و اخلاقی حضرت فاطمه(س) بهترین شیوه و تجربه برای ساختن نسلی پاک و سعادتمند است.

گفتنی است در پایان خادمیاران رضوی این کانون بانوان و خانواده ضمن آرزوی سلامتی برای مادران و نوزادان با اهدای بسته های نمک تبرکی و همراه با هدیه به مادران و کادر درمان زایشگاه از آنان تجلیل کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی