پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۱-۱۰-۲۴

نوزادان کرمانی زیر سایه پرچم امام رضا(ع) متبرک به نوای اذان شدند

برای نخستین بار و هم زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به همت کانون تخصصی خدمت رضوی بانوان و خانواده کرمان «طرح مهرانه رضوی» برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حلیمه زمانی، مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان گفت: در این طرح ابتکاری هم زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها بانوان خادمیار با حضور در بیمارستان های استان با اهدای شاخه گل و هدایای متبرک رضوی، تولد دردانه های امام رضایی را که در روز ولادت حضرت زهرا(س) قدم به دنیا گذاشتند تبریک گفتند.

وی افزود: نوزادان کرمانی زیر سایه پرچم امام رضا(ع) متبرک به نوای توحیدی اذان توسط خادمیاران رضوی شدند.

زمانی با اشاره به اینکه در شهر کرمان خادمیاران در بیمارستان های افضلی پور، فاطمه زهرا و پیامبر اعظم حضور پیدا کردند، گفت: خادمیاران با در آغوش گرفتن نوزدان نوای توحیدی اذان را زمزمه کردند تا این فرزندان تازه متولد شده در سایه پرچم پر مهر و عنایت امام هشتم رشد کنند و ان شاالله در مکتب اهل بیت(ع)، تربیت یابند. 

شایان ذکر است این مراسم در بیمارستان های استان کرمان برای  ۷۵ نوزاد تازه متولد شده  در روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در زایشگاه ها توسط کاروان خادمیاران رضوی کرمان، تبرک به پرچم گنبد رضوی و اهدای نبات متبرک به مادران این نوزادان اجرا شد.

گفتنی است برنامه در راستای اجرای پویش دفاع از حرم در ملک سلیمانی با عنوان «مهرانه رضوی» برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی