پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت گرامیداشت روز زن صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۱۰-۲۴

نسیم مهر رضوی بیمارستان کهنوج را معطر کرد

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج از مادران و نوازدان عیادت کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عسکر ناصری، مسئول کانون های خدمت رضوی کهنوج گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، خادمیاران  رضوی با حضور در بیمارستان ۱۲ فروردین بر بالین مادران و نوزادان حاضر شدند.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ولادت امام خمینی(ره) با اشاره به خصوصیات بارز حضرت زهرا(س)، ایشان را الگوی برتر و بانوی نمونه اسلام معرفی کرد و گفت: دختر رسول اکرم افتخاری برای اسلام و دنیا هستند و بانویی بسیار با ایمان متعهد و شجاع بودند که در همه عرصه ها به معنای کامل حضوری باتقوا و تاثیرگذار داشتند و همه زنان باید از ایشان و زندگی کوتاه اما پر بارشان الهام بگیرند.

در این مراسم خادمیاران رضوی، ضمن دعا و توسل به امام رضا(ع) و آرزوی سلامتی برای مادران و نوزادان، فضای بیمارستان را با اهدای بسته‌های نبات متبرک و هدیه های فرهنگی به مادران و کادر درمان معنوی کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی