پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با تلاش خادمیاران رضوی شهربابک محقق شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۲۴

همدلی رضوی با مادران در بیمارستان

عیادت خادمیاران کانون خانواده و بانوان خدمت رضوی شهربابک از مادران بخش زایمان بیمارستان ولی عصر(عج) همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) انجام شد.

به گزارش آستان نیوزاز کرمان؛ عیادت از مادران در بیمارستان ولی عصر(عج) شهربابک توسط سفیران امام مهربانی‌ها، حال‌و‌هوای معنوی برای مادران ایجاد کرد و دل‌های بی‌قرار را به پنجره فولاد امام رضا(ع) گره زد.

در این دیدار با توجه به فضای روحانی و معنوی به وجود آمده، دل‌های هر یک از مادران و همراهان، پزشکان و کادر درمان، بر بال فرشتگان روانه صحن و سرای مشهدالرضا شد، گویی هر فرد خود را در یکی از صحن ها و رواق های حرم می دید و از راه دور عرض ارادت خود را نشان می‌داد.       
حالت‌های معنوی در نقاط  مختلف این  بیمارستان در نگاه‌هایی که به ذوق زیارت از راه دور اشک آلود شده بود و بغض‌هایی که در گلو گره خورده بود لحظات ناب و به یاد ماندنی را رقم زد. 

سفیران مهربانی امام رئوف دراین روز به یاد ماندنی سنگ تمام گذاشتند و دل‌های بیماران را از بیمارستانی مزین به نام حضرت ولی عصر(عج) درشهربابک تا پنجره فولاد علی‌ بن موسی(ع) روانه کردند و هریک در دعاهایشان ضمن تعجیل درفرج امام زمان(عج)، شفای بیماران و رفع گرفتاری و زیارت خورشید طوس را از ایزد منان خواستار شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی