پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون خانواده و امور بانوان رضوی صورت پذیرفت؛
۱۴۰۱-۱۰-۲۴

تجلیل از بانوی کارآفرین برتر شهرستان جیرفت

همزمان با میلاد باسعادت فاطمه الزهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن، خادمیاران کانون بانوان و خانواده رضوی جیرفت از بانوی برتر کارآفرین تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، عفت سنجری، مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی جیرفت گفت: خادمیاران رضوی در راستای تکریم مقام زن و بانوان توانمند از زیور سنجری، یاور رضوی و بانوی توانمند و کارآفرین برتر صنایع دستی استان و شهرستان تقدیر کردند.

وی ادامه داد: این بانوی توانمند با استفاده از تخصص خود در حوزه صنایع دستی(پته دوزی) باعث ایجاد اشتغال پایدار برای سی زن نیازمند و سرپرست خانواده در شهرستان شده است.

سنجری بیان داشت: شرکت در بیش ازیکصد نمایشگاه داخلی و بین اللملی صنایع دستی و کسب رتبه برتر، مربی صنایع دستی شهرستان، بانوی کارآفرین در سال های۹۴ تا۹۹، دریافت گواهی نامه نوآوری و خلاقیت در صنایع دستی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در کنگره بین اللملی توانمندی های زنان کشورهای اسلامی، جهادگر کارآفرین، همکاری با ادارات و نهادها جهت توانمند سازی بانوان عشایری و روستایی و...از جمله افتخارات خانم سنجری است.

مسئول کانون بانوان‌ وخانواده شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه این بانوی کارآفرین در پایان دی ماه در کنگره بین اللملی زنان تاثیرگذار(گوهرشاد) حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شناسایی و حمایت از بانوان کارآفرین و استفاده از ظرفیت آنان جهت توانمند سازی زنان نیازمند و بی سرپرست از برنامه های کانون بانوان و خانواده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی