پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۱۰-۲۴

دیدار خادمیاران رضوی بم با خانواده شهدا به مناسبت روز مادر

خادمیاران رضوی شهرستان بم به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، با خانواده شهدا دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، به مناسبت فرا رسیدن ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه الزهرا(س) خادمیاران کانون های رضوی، مساجد محله ا ی امام حسن عسکری، امیرالمومنین و روداب بم در اقدامی هماهنگ با مادران، همسران، و خانواده معظم ۱۰ شهید ساکن در بخش های مرکزی، بروات و روداب دیدار کردند و با آرمان های شهدا تجدید میثاق شد و از صبر و تحمل و بردباری آنان تجلیل کردند.

محمود مهدوی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بم ضمن تائید این خبر اظهار داشت: صبر و ایثار خانواده معظم شهداء الگویی برای تمام زندگی بشریت است و پیروی از راه و شیوه زندگی شهداءباید سرمشق ما باشد.

وی ادامه داد: خادمیاران رضوی در سالروز میلاد دخت پیامبر گرامی اسلام حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز مادر و روز زن با حضور در منزل ۱۰ خانواده معظم شهید بخش های روداب، مرکزی و بروات از نزدیک با آنان دیدار و از صبر و بردباری خانواده های معزز شهداء دلجوئی و با اهدای هدایا ی تبرکی حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از آنان تجلیل کردند.

مهدوی در ادامه بیان داشت: همچنین مسئولین کانون مرکزی خادمیاران رضوی بم در معیت حجت السلام قاسم دانشی امام جمعه شهرستان با حضور در روستای دریجان از جانباز جنگ تحمیلی عباس دریجانی عیادت کردند و از خدمات ارزنده جانبازان در هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد و در پایان هدایی تبرکی به ایشان اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی