پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۳۰

کارگاه «نقش تربیتی زن در جامعه اسلامی» در دبستان هوشمند شکوفه‌های رضوی طبس

کارگاه آموزشی «نقش تربیتی زن در جامعه اسلامی» ویژه آموزگاران دبستان هوشمند شکوفه‌های رضوی، مربیان مهدالرضا و کارکنان خواهر فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، کارگاه آموزشی «نقش تربیتی زن در جامعه اسلامی» ویژه آموزگاران دبستان هوشمند شکوفه‌های رضوی، مربیان مهدالرضا و کارکنان خواهر فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر تکمیلی امام جمعه شیروان و با حضور دکتر سرابی مدیرعامل موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی و مهدی قاسم زاده مدیر آستان مبارک برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین دکتر تکمیلی در این برنامه گفت: مهمترین ویژگی حضرت فاطمه زهرا(س) بندگی محض خداوند متعال بود.
وی افزود:  تنها عاملی که انسان را در پیشگاه خداوند بزرگ می‌کند افتادگی، اخلاص و تواضع در عمل است و حضرت فاطمه زهرا(س) تواضع و عبودیت بی‌نظیری داشتند.
امام جمعه شیروان با بیان اینکه راه حل تمامی مشکلات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را می‌توان در سبک و سیره زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) پیدا کرد، خاطر نشان کرد:  امروز جامعه ما نیاز به کار تربیتی و فرهنگی علی الخصوص برای کودکان و نوجوانان دارد.
این خبرحاکی است در پایان از زحمات و تلاش‌های بانوان شاغل در مراکز آموزشی و فرهنگی آستان مبارک با اهدا هدیه تجلیل شد و حاضرین در مراسم به غذای متبرک حضرت متنعم شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی