پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۰۱

درخشش حافظ و قاری قرآن حرم مطهر رضوی در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن

هادی اسفیدانی و رویا فضائلی، قاری و حافظ حرم مطهر رضوی در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن حائز رتبه‌ اول در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه شدند.

به گزارش آستان‌نیوز، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۳ تا ۲۷ دی‌ماه به میزبانی استان خوزستان و با حضور ۱۷۸ شرکت‌کننده خانم و آقا برگزار شد.
 هادی اسفیدانی از قاریان فعال و جوان مشهد در چهل‌و‌پنجمین مسابقات سراسری قرآن موفق شد رتبه نخست بخش قرائت را کسب کند و علاوه بر این نیز عنوان نخست رشته قرائت مسابقات جهانی قرآن کرواسی و عنوان نخست رشته قرائت چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن را در کارنامه خود دارد.
رویا فضائلی استاد جوان و نخبه قرآنی حرم مطهر امام هشتم و حافظ کل قرآن نیز در این دوره از مسابقات، رتبه اول بخش حفظ کل را به خود اختصاص داده است. این بانوی نخبه قرآنی در کسوت مربی و داور مسابقات قرآنی، مدرس کلاس‌های قرآنی دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی و سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش مشغول فعالیت است که سال گذشته با کسب رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن‌کریم کشور در بخش بانوان جواز حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن را نیز کسب کرد.
همچنین در این دوره از مسابقات مرضیه میرزایی‌پور نیز قاری و مرتل حرم مطهررضوی که قریب به دو دهه به عنوان قاری، مرتّل و مُبتَهل در حرم مطهر رضوی فعالیت دارد، رتبه دوم رشته قرائت تحقیق را به خود اختصاص داه است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی