پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۸

خادمیاران رضوی بابل، در جلسه جهاد تببین حضور یافتند

خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل در دوره آموزشی اهمیت جهاد تبیین، مهمترین راهکارهای تحقق این جهاد را بررسی کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران, به همت شورای آموزشی کانون خدمت رضوی شهرستان بابل دومین دوره آموزشی ویژه آقایان با عنوان اهمیت آموزش در خدمت رسانی به زائران امام مهربانی و جهاد تبیین در امام زاده قاسم بابل با حضور خادمیاران رضوی و مسلمی معاون، کانون های خدمت رضوی استان برگزار شد. 
در این مراسم، مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره آموزشی به اهداف، کیفیت و ویژه گی های دوره اشاره کرد.
جعفرزاده، هدف از آموزش را ارتقاء سطح دانش، بینش، بصیرت افزایی و آشنایی خادمیاران با وظایف محوله برشمرد.
مسلمی معاون خادمیاری استان هم با قدردانی از برگزاری این همایش نکاتی درباره اهمیت آموزش از لحاظ فردی و سازمانی در جهت خدمت رسانی بیشتر به زائران امام مهربانی بیان کرد.
در ادامه حجت الاسلام حسینی با تشریح فرموده مقام معظم رهبری درباره اهمیت و ضرورت نگاه به جهاد تبیین پرداخت و گفت: برخورد تبیینی ریشه در دانائی، عقلائی، چاره سازی با اصلاح رفتار و گفتار و نگاه بلند مدت دارد. 
در پایان این نشست، با پذیرائی از خادمیاران رضوی، مراسم همخوانی زمزمه های امام مهربانی "ای صفای قلب زارم" برگزار شد و دل های حاضران را روانه صحن و سرای نورانی حضرت عشق، امام رئوف کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی