پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۰۱

گرمای سفره امام مهربانی؛ بین کارتن خواب های زاهدانی گسترانده شد

کارتن خواب ها و ساکنین گرم خانه‌های حاشیه نشین شهر زاهدان بر سر سفره امام مهربانی میهمان شدند.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، مهدی خوبانی مسئول کانون خدمت محله ی ابوذر زاهدان گفت: همزمان با موج سرمای شدید، خادمیاران این کانون خدمت محله ی درحاشیه زاهدان با همیاری قرارگاه حقوق عامه، کارتن‌خواب‌ها و افراد حاضر در کمپ های شناسایی شده را بر سفره امام رضا(ع) میهمان کردند. 
وی افزود: با توجه به مشکلات ناشی از برودت بی سابقه هوا در استان سیستان و بلوچستان به ویژه زاهدان، خادمیاران رضوی با همیاری قرارگاه حقوق عامه برای تامین نان و غذای گرم، به عنوان دو نیاز ضروری افرادی که از سرپناه محروم بوده و کارتن خواب و یا در گرم خانه‌ها ساکن هستند، وارد عمل شدند.
خوبانی، جزئیات این خدمت رسانی را بیشتر تشریح و اظهار کرد: به دلیل سرمای شدید، خادمیاران رضوی آمادگی خود را برای مشارکت در خدمت به مردم شریف به ویژه نیازمندان حاشیه نشین و فاقد سرپناه زاهدانی اعلام کردند و طی هماهنگی صورت گرفته با دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان و قرارگاه حقوق عامه در شهر زاهدان، مقرر شد خادمیاران رضوی در حوزه تامین مایحتایج ضروری این شهروندان آسیب دیده و فاقد سرپناه از جمله نان و غذای گرم همکاری نمایند. 
این مقام مسئول گفت: در طول شب های سرد گذشته بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم تحت عنوان غذای حضرت در آشپزخانه های مساجد تحت پوشش کانون خدمت محله ی ابوذر زاهدان طبخ و بین این عزیزان توزیع گردید. 
خوبانی در پایان افزود: جهت این امر خداپسندانه بیش از ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده که از محل کمک های نقدی خادمیاران و کمک های غیر نقدی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) تامین اعتبار گردید است. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی