پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۰۲

تحقق شعار «از مزرعه تا سفره» در شرکت‌های صنایع غذایی آستان قدس رضوی / تمرکز و تاکید روی ارتقای کیفیت و افزایش اعتماد

«از مزرعه تا سفره» شعاری که سال‌هاست شرکت‌های غذایی زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی برای تحققش تلاش می‌کنند و با تلاش‌های صورت گرفته، اکنون می‌توان گفت این مهم حاصل شده است.

به گزارش آستان‌نیوز، خدمت‌رسانی بهتر به مردم و کمک به امنیت غذایی جامعه، هدف کلان آستان قدس رضوی برای ورود به فعالیت در حوزه صنایع غذایی و دامپروری بوده و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای بوده که محصولات غذایی مورد نیاز مردم، با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌تر در اختیارشان قرار بگیرد. در همین راستا، شرکت صنايع دامپروري و لبني رضوي از جمله شرکت‌هایی است که توانسته با تولید محصولات لبنی و دامی سالم، به سهم خود تضمين سلامت و امنيت غذايي را به ارمغان بیاورد.
 

واحد برتر استان در سال 1401
این تلاش‌ها در کنار ارتقاء كيفيت و سلامت محصولات لبنی و دامی باعث شده شرکت صنايع دامپروري و لبني رضوي موفقیت‌های متعددی را در کارنامه خود ثبت کند که تازه‌ترینش، کسب عنوان واحد برتر و نمونه خراسان رضوی در سال 1401 از سوی سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي استان بوده است.
 

کنترل فرآیند تولید از مزرعه تا سفره
آرش فرزادنیا مدیرعامل شرکت صنايع دامپروري و لبني رضوي، یکی از دلایل کسب این موفقیت را تضمین کیفیت و ارزش آفرینی در حوزه سلامت می‌داند و می‌گوید: تولید محصولات در این شرکت در تمامی مراحل، با نظارت دقیق واحد کنترل کیفیت انجام می‌شود و خروجی اش این بوده است که خوشبختانه توانسته‌ایم با تولید محصولات دامی و لبنی رضوی، به سهم خود در تحقق شعار «از مزرعه تا سفره» اثرگذار باشیم.
 

عرضه مستقیم محصولات برای استفاده مردم
مدیرعامل شرکت صنايع دامپروري و لبني رضوي با اشاره به مدیریت یکپارچه محصولات از مزرعه تا سفره در آستان قدس رضوی اظهار می‌کند: پس از برداشت محصولات زراعی از مزارع و تبدیل آن‌ها به خوراک دام و کنسانتره در کارخانه‌های مخصوص، این تولیدات در واحدهای دامپروری سنگین و سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ادامه نیز شیر خام به دست آمده، با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در کارخانه فرآورده لبنی رضوی، تبدیل به محصولات لبنی با کیفیت می‌شود و گوشت با کیفیت تولیدی نیزبا قیمت بسیار مناسب و به‌صورت مستقیم به عموم عرضه می‌شود.
 

اولیت اصلی، ارتقاء کیفی محصولات
فرزادنیا، ارتقاء کیفی محصولات را اولویت اصلی آستان قدس رضوی در بخش صنایع غذایی اعلام و اظهار می‌کند: با توجه به تاکید تولیت آستان قدس رضوی، شرکت‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات نباید صرفا به دنبال کسب درآمد و سود باشند، بلکه مهم‌ترین رسالتشان برای فعالیت در این  زمینه، تولید و عرضه محصولات سالم در کنار ارتقاء بهره‌وری این صنعت است. 
او ادامه می‌دهد: از همین رو تشکیل زنجیره «از مزرعه تا سفره»، علاوه‌ بر تامین امنیت غذایی در کشور، باعث کنترل و رصد بهتر به منظور ارتقاء کیفیت و تضمین محصول نهایی شده است.
 

اطمینان مردم به محصولات غذایی رضوی
فرزادنیا می‌افزاید: بزرگ‌ترین مزیت شرکت صنايع دامپروري و لبني رضوي در رقابت با سایر برندها، کیفیت محور بودن آن است و در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی و نظارت بیشتر برای دستیابی به سطوح بالاتر کیفیت در کنار افزایش بهره‌وری، قدردان اطمینان مردم به محصولات تولیدی رضوی باشیم، چرا که این اعتماد بسیار ارزشمند است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی