پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۸

«مادرانه» کانون‌ تعلیم و تربیت در آران و بیدگل برای دانش آموزان بی بضاعت

خادمیاران کانون تخصصی خدمت رضوی تعلیم و تربیت در آران و بیدگل با پیوند طرح آقا حساب کردند و مادرانه فاطمی برای دانش آموزان بی بضاعت لباس گرم تهیه کردند.

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل در گفتگو با آستان نیوز از اصفهان گفت: خادمیاران این کانون در چهارشنبه امام رضایی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر توانستند با جذب کمک پنج میلیون تومانی خیرین لباس های گرم زمستانی را برای دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی تهیه و اهدا کنند.
الهه دشتی افزود: لباس های گرم شامل پنج کاپشن دخترانه، ۲ کاپشن پسرانه، پنج دست بلوز وشلوار گرم دخترانه و۲ دست بلوز وشلوارپسرانه ) به دانش آموزان ۲ مدرسه ابتدایی اهدا شد.
وی با بیان اینکه چهار خادمیار و ۲۰ یاور رضوی فرهنگی و معلم در کانون تعلیم و تربیت فعالیت دارد تصریح کرد: خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی تعلیم و تربیت با شعار همه «خادم الرضاییم» زیر پرچم امام مهربانی‌ها با شکوه معنوی نقش تربیتی موثری در حوزه آموزش و پرورش آینده سازان کشور دارند.
کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با محوریت خدمت کریمانه، جهاد عالمانه به نیازمندان کمک و از آن ها گره‌گشایی‌ کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی