پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۸

اکرام علوی و محبت فاطمی خادمیاران رضوی در آران و بیدگل سفره نیازمندان را برکت داد

خادمیاران کانون خدمت رضوی غریب الغربا در آران و بیدگل و خیران با طرح «اکرام علوی, محبت فاطمی» در قالب توزیع نان و بسته معیشتی تنور زندگی خانواده‌های نیازمند را گرم کردند و برکت دادند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون‌ خدمت رضوی غریب الغربا در آران و بیدگل گفت: به همت خادمیار این کانون و اجرای پویش چهارشنبه‌های امام رضایی در ایام نورانی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) خانواده‌های کم بضاعت محدوده روستای کاغذی که از قبل شناسایی شده بودند مهمان سفره کرامت امام مهربان شدند.
محمد صادق حقیقیان افزود: سفره خانواده‌های نیازمند در روستای کاغذی با توزیع ۵۰۰ قرص نان و هزینه ۲۵۰ هزار تومان برکت گرفت.
وی، تصریح کرد: همچنین خادمیار رضوی کانون غریب الغربا به نیت تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) جلسه دعای ندبه بنی الزهرا را با تامین هزینه پذیرایی چای و صبحانه به مبلغ ۲۷۵ هزار تومان در مهدیه شهدای گمنام ابوزیدآباد برگزار کرد.
به گفته وی، به عشق امام رئوف و در مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) یک بسته معیشتی شامل پنج کیلو برنج، ۲ بسته ماکارونی و روغن خوراکی یک ونیم لیتری نیز به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان توسط خیران به خانواده‌ای بی بضاعت در محله سلمقان آران و بیدگل اهدا شد.
کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادم یاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی