پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۹

گره گشایی خادمیاران شمس الشموس در آران و بیدگل از نیازمندان

خادمیاران، یاوران و خیران رضوی کانون شمس الشموس در آران و بیدگل هفت برنامه اجتماعی در راستای محرومیت زدایی و گره گشایی از خانواده‌های نیازمند شهرستان به برکت میلاد بانوی آب و آینه اجرا کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس در آران و بیدگل گفت: هفت برنامه محرومیت زدایی و گره گشایی خادمیاران و یاوران رضوی کانون با مشارکت خیران و شعار«نجات انسان رسم مسلمانی» در ایام میلاد حضرت فاطمه(س) و تامین هزینه بیش از ۱۴ میلیون تومانی از سوی خادمیاران، یاوران و خیران رضوی اجرا شد.
عطیه مبینی افزود: برنامه‌های محرومیت زدایی شامل اعطای کمک هزینه تعمیر ابزار پزشکی شنوایی، برگزاری جشن میلاد بانوی آب و آینه و سخنرانی بصیرتی، تکریم مادران شهدا، تجلیل از مادران بانوان خادمیار، نظافت منزل یک مادر شهید، توزیع گوشت قربانی، دوخت و اهدای لباس به خانواده سادات، اعطای کمک هزینه درمان دو طفل سید و بی بضاعت و کمک هزینه درمان پدر بیکار خانواده است.
وی، اظهار کرد: کمک هزینه ۴۰۰ هزار تومانی تعمیر سمعک برای يک مادر بی بضاعت توسط یاور رضوی با شعار «به عشق امام رئوف گامی برای ظهور» و در روز چهارشنبه رضوی توسط یاور رضوی و خیرین تامین شد.
به گفته وی، برگزاری جشن میلاد بانوی آب و آینه نیز به همت خادمیاران کانون شمس الشموس و همکاری کانون تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل به منظور گرامیداشت روز زن و مقام مادر با هزینه‌ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سالن اجتماعات مهد قرآن امیرالمؤمنین(ع) شهرستان برگزار شد.
مسئول کانون‌ خدمت رضوی شمس الشموس در آران و بیدگل یادآور شد: تلاوت قرآن، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، تکریم مادران بانوان خادمیار، تجلیل از مادران شهدا از جمله خیرالنسا میرزازاده مادر شهید نصرالله آیتی، کبری جزائری مادر شهید سید فرهاد متولی، زهرا صباغیان مادر شهید سید علیرضا بنی طبا، اشرف رمضانی مادر شهید غلامرضا شاطریان و خانم فاطمه آلویی همسر جانباز آقابیگی، سخنرانی بصیرتی و مولودی خوانی و پذیرایی از بانوان از جمله برنامه‌های متنوع مراسم جشن میلاد بانوی آب و آینه بود.
مبینی، همچنین با اشاره به برنامه دیدار با مادر شهید گندمکار و کمک در نظافت منزل از سوی دو خادمیار با شعار «همه خادم الرضاییم» گفت: در چهارشنبه امام رضایی ایام میلاد حضرت فاطمه(س) نیز ۲ دست لباس به مبلغ یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و در قالب طرح « آقا حساب کردند» توسط خیر نیکوکار تهیه و به دو بانو که یکی از آن ها از خانواده سادات بودند هدیه شد.
وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۲ میلیون و ۵۵۰ هزارتومان بابت کمک هزینه درمان دو طفل یتیم و بی بضاعت توسط یاور رضوی با شعار «نجات انسان رسم مسلمانی» در ایام میلاد افزود: مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیز بابت کمک هزینه درمان پدر بیکار و بیمار خانواده توسط یاور رضوی پرداخت شد.
به گفته وی، یک یاور رضوی کانون شمس الشموس نیز به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) گوسفندی به وزن ۴۵ کیلوگرم و هزینه ۶ میلیون تومان در قالب طرح قربانی ذبح و در ۲۵ بسته ۹۰۰ گرمی در سطح شهر توزیع کرد.
کانون شمس‌الشموس واقع در آستان امامزاده هاشم(ع) با فعالیت ۴۱ بانوی خادمیار، سه یاور رضوی رسمی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برگزاری میزهای خدمت رضوی، ویژه برنامه شهدا و جذب و هدایت کمک‌ها به نیازمندان فعالیت گسترده‌ای دارد.
کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی