پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۹

آران و بیدگل میزبان پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی شد

دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید نوذریان در آران و بیدگل میزبان پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی شدند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، با هماهنگی کانون خدمت رضوی سلطان طوس و کانون تخصصی تعلیم و تربیت آران و بیدگل چهارشنبه امام رضایی با قرائت صلوات خاصه امام مهربانی‌ها در صبحگاه مدرسه دخترانه شهید نوذریان برگزار شد. 

اجرای مسابقه فرهنگی و تربیتی با هدف آشنایی و افزایش معرفت  فرهنگ رضوی، تبیین جایگاه خانواده و ارتباط صحیح دانش آموزان با والدین و مربیان توسط خادمیار کانون تخصصی تعلیم و تربیت در پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی اجرا و به دانش آموزان برتر جوایزی اهدا شد. 

همچنین از طرف کانون سلطان طوس به همه دانش آموزان با اسامی فاطمه و زهرا هدایایی اعطا شد.

برگزاری مراسم جشن و پرچم گردانی توسط خادمیاران گروه تشریفات و اهدای تبرکی آستان قدس رضوی به دانش آموزان از دیگر برنامه های باشکوه و پر شور و شعور معنوی پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی در مدرسه شهید نوذریان در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه بود.

ناگفته نماند به دلیل تعطیلی مدارس در ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشن روز تولد بی بی دوعالم با حضور خادمیاران دیروز در این مدرسه برگزار شد. 

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادم یاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آن ها گره‌گشایی کنند.

هم اکنون ۱۴۸ خادمیار رضوی شامل ۹۲ نفر زن و ۵۶ نفر مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد  که تا کنون اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی