پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۲۹

حمایت طرح آقا حساب کردند از دو کودک آران و بیدگلی

خیران و یاوران رضوی در آران و بیدگل هزینه جراحی دو کودک بیمار از خانواده‌های نیازمند، سادات و ایتام را در قالب «طرح آقا حساب کردند» در چهارشنبه امام رضایی پرداخت کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، خیران کانون خدمت رضوی شمس الشموس در آران و بیدگل با شعار «به عشق امام رئوف گامی برای ظهور» و طرح «آقا حساب کردند» در چهارشنبه امام رضایی  کمک هزینه درمان و عمل جراحی یک یتیم از خانواده سادات و مبتلا به بیماری پارکینسون را به مبلغ ۲ میلیون تومان پرداخت کردند.
همچنین یک یاور رضوی کانون شمس الشموس با مساعدت خیران کمک هزینه درمان کودک بیمار از خانواده بی بضاعت را با شعار «نجات انسان رسم مسلمانی» و طرح  «آقا حساب کردند» به مبلغ سه میلیون و ۵۰ هزار تومان پرداخت کرد.
کانون شمس‌الشموس واقع در آستان امامزاده هاشم(ع) با فعالیت ۴۱ بانوی خادمیار، سه یاور رضوی رسمی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برگزاری میزهای خدمت رضوی، ویژه برنامه شهدا و جذب و هدایت کمک‌ها به نیازمندان فعالیت گسترده‌ای دارد.
کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آن ها گره‌گشایی‌ کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی